INTRODUCTION

Hi visitor...Welcome to my blog. Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Leave your footprint on my cbox...Hate my blog? click Here


Sunday, January 13, 2019 • January 13, 2019 • 0 Sweet hearts

Resepi Aiskrim Milo



Bahan-bahan:

🍧 1  tin susu cair
🍧 1 sudu makan ovalette
🍧 1 sudu kecil esen vanilla
🍧  milo secukupnya
🍧 3 sudu makan susu pekat manis
(boleh kurang, sebab milo mengandungi gula)


• Blender/mixer sampai ia pekat dan rata.

• Untuk hiasan,  anda boleh bubuh cip coklat,  some cookies, (oreo/chipmores) dihancurkan jangan hancur gilak.

• Siap, masuk dalam peti sejuk.


Kredit: Ummu Hani


Labels: , ,


0 Comments posted :

Post a Comment


Follow or leave ?



Chatting Here


Dont forget to follow me
Www.littlepigchuchu.blogspot.com

" />
Post history





Template By: Kawaii Lady
Some stuff: