INTRODUCTION

Hi visitor...Welcome to my blog. Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Leave your footprint on my cbox...Hate my blog? click Here


Monday, December 30, 2019 • December 30, 2019 • 0 Sweet hearts


Resepi Puding susu 





❤Agar-agar

Agar2 tali 1pack
Air 1000ml + 100ml air buah koktail
Susu sejat 1tin
Susu pekat 1tin **blh kurangkn.

❤Sos

2tin susu sejat
1/2tin susu pekat
4sb gula **mgikut citarasa masing2
3cawan air
Air buah koktail
Secubit Garam
*masak sehingga mdidih
+
**3sb tpg jgung + sedikit air , masukkn dlm sos kacau sebati hingga sedikit pekat.


☺Tambahan
Jelly@sumi
Nata de coco
Buah koktail@laici

Kredit : jom masak sedap



Labels: ,


0 Comments posted :

Post a Comment


Follow or leave ?



Chatting Here


Dont forget to follow me
Www.littlepigchuchu.blogspot.com

" />
Post history





Template By: Kawaii Lady
Some stuff: